Klacht: drammerig

op 25 februari 2017 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Over de bestelling niets dan lof. Deze was zeer spoedig en correct bezorgd.
Echter, je wordt je bestookt met mails en weet men niet van ophouden. Na 1 bestelling staat de teller al op 8. Het zal er vast niet bij blijven vermoed ik zo.
Men wil graag dat er een review wordt geschreven. Daar is niets op tegen alleen verwijdert men delen uit de tekst die kritisch zijn. In dit geval heb ik de vele mails benoemd en dit hebben ze verwijderd.
Nadien nog 2 verzoeken ontvangen voor het schrijven van reviews waar ik dus niet meer aan heb meegewerkt.

Gewenste Oplossing:

Dit bedrijf moet gewoon stoppen met hun drammerige manier van klanten bestoken met mails. Dit is echt vervelend en irritant.
Daarbij moeten ze gedeelten van berichten niet verwijderen omdat deze niet positief zijn. een beoordeling is dan niet meer objectief. Wanneer het taalgebruik ongehoord is heeft men en punt maar men kan dit niet zomaar doen wanneer het bericht correct maar wel kritisch is.

Reactie van de melder van de klacht J.E.A. van Hoorn

1 jaar geleden - Topdierenshop zegt te werken om het aantal mails terug te dringen. Dit is echter nog niet de realiteit. Het lijkt eerder een loze belofte. Mailwisseling met dit bedrijf heeft dan ook niets opgeleverd. Men kan of wil er simpelweg geen verandering in brengen. Intussen spammen ze nog steeds door. Vandaag weer ongewenste mail van hen ontvangen. Ik bestel voortaan elders. Daar heb ik best een paar euro extra voor over om van deze ergernis verlost te zijn. Mochten ze blijven spammen ben ik voornemens om hen een koekje van eigen deeg te geven om hen te laten ervaren hoe dit is.

Alle klachten die gemeld zijn door J.E.A. van Hoorn