Klacht: Urban decay naked 2 palette

charlottem op 04 april 2015 over Dramatic eyes in de categorie Beauty & Wellness

Het is een nep palette! Ik heb al een hele tijd terug een palette besteld bij dramatic eyes. En de verzending was sowieso al raar en het duurde heel lang. En toen het eenmaal aangekomen was, merkte ik dat de pigmentatie heel slecht was vergeleken met mijn andere urban decay palettes (zoals the naked 1). Echter nu heb ik op internet rondgekeken hoe je neppe paletten kunt herkennen, en hij is nep en slecht in elkaar gezet.

Ik heb ook de kleur half baked kunnen vergelijken met mijn echte authentieke naked 1 palette. Want deze kleur zit in beide paletten en het is in het (nep)palette van dramatic eyes duidelijk een andere kleur. Ook valt het doosje bijna uit elkaar en zie je overal slordige lijmresten.

Bij het ontvangen van een echt authentiek product van urban decay. Of als er duidelijk vermeld wordt op de site dat het niet om de echte producten van urban decay gaat, maar om namaak.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dramatic eyes

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dramatic eyes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door