Klacht: Geen pakket. Geen antwoord. Niks

MiilouLoveE op 19 maart 2015 over Dramatic eyes in de categorie Beauty & Wellness

Goedemiddag..

Het is inmiddels 4 weken geleden dat ik een make-up palette ”Urban Decay Naked 3” heb besteld. Naar 3 weken begon ik het me toch af te vragen of het wel überhaupt verzonden is (want ik heb ook helemaal geen bericht ontvangen dat het verzonden is.) .. Er staat op de site aangegeven dat het 7 – 14 werkdagen kan duren.. Daar heb ik rekening mee gehouden. Maar naar 3 weken.. Heb ik toch even een berichtje gestuurd. Dat was 11-03-15.. En paar dagen later had ik nog geen mail binnen gekregen.. Dus ik heb 13-03-15 nog een keer een mail gestuurd.. En tot vandaag 19-03-15 nog steeds geen mail terug gehad.. Dus ik heb nu net weer een mail gestuurd. En zelfs nog proberen te bellen aantal keren… Maar die nummer deed het niet… Ik heb nu echt het gevoel dat ik opgelicht ben..

Mvg. M.C. Kuijper

Ik wil graag mijn geld terug.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dramatic eyes

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dramatic eyes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door