Klacht: drama van de snelbus amersfoort 202 en 204

jose65 op 10 november 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren reed lijn 12 naar de Padualaan utrecht en vervolgens stond bus 202 (tussen 17.00 en 17.15) klaar om te vertrekken. Meerdere mensen zwaaiden met hun kaart ten teken dat ze nog mee wilden, maar de chauffeuse vond blijkbaar dat ze niet hoefde te wachten en ging er heeeeel snel vandoor!
Vervolgens komt lijn 204 op het mededelingenbord met 5 minuten, vervolgens 0 minuten en (uiteraard..) daarna tijd bij benadering (en dan weet je al genoeg…) en de bus is nooit gekomen.
Vervolgens komt lijn 202 op het mededelingenbord met 5 minuten, vervolgens 0 minuten en (uiteraard..) daarna tijd bij benadering (en dan weet je al genoeg…) en de bus is nooit gekomen.
Vervolgens weer bus 204 op het bord en die kwam zowaar. Bus bij de Botanische tuinen al helemaal vol bij het begin van de lijn.
Vervolgens gaat de bus niet meer de normale route rijden, maar sinds een tijdje via de files de bilt, zeist (daar de snelweg op) of via Soesterberg de snelweg op, dit kost zoveel extra tijd, dat je beter kunt gaan fietsen.
Overigens werd er op de app van syntus niets bijgewerkt en op de app van 9292 ook niets.
Dit geldt helaas niet alleen voor gisteren, het is te erg om het dagelijks op te schrijven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer syntus vriendelijkere en meer servicegerichte buschauffeurs zou inzetten en geen ritten beloven die ze toch niet waar maken.
Misschien een restitutiesysteem op de ovkaart wanneer de bus weer eens is uitgevallen...het kost kapitalen maar je hebt alleen maar ergernis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door