Klacht: Drama bij levering

Acyyy op 26 februari 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In januari bureau besteld bij Leenbakker. Na 2 weken ontvingen wij het bureau, maar bleek het onderstel de verkeerde maat te bevatten. Afgesproken met de klantenservice dat zij het verkeerd geleverde onderdeel op zouden halen en daarbij de juiste maat geleverd zou worden. Hier moest echter weer 2/3 weken over gedaan worden. Vreemde gang van zaken, maar dus inmiddels al meer dan een maand verder.

Omdat we het niet vertrouwde hebben we een week voor de geleverde datum opnieuw gebeld met de klantenservice. Dit om er zeker van te zijn dat het juiste product geleverd zou worden. Volgens de medewerkster waren deze correct en zou het juiste product nu wel echt geleverd worden. Echter je raadt het al die week erop WEER de verkeerde maat.

Lichtelijk gefrustreerd de klantenservice gebeld en die konden ineens niets meer voor mij doen?! Ze hebben een terugbelnotitie achter gelaten bij een ‘urgente’ afdeling. Hier wacht ik inmiddels ook alweer 4 dagen op. Vandaag zou ik om 08:30 teruggebeld worden. Het is inmiddels 12:00, nog niks. Daarbij reageren ze niet op mijn mail, Facebook berichten (persoonlijk als openbaar), contactformulier en hoor ik dus niks per telefoon. Ik wil gewoon een concrete oplossing. Heb het bedrijf al aangeboden zelf het onderstel te komen afhalen eventueel, maar ze reageren niet en laten gewoon niks weten. Schandalige service!!

Wanneer men contact opneemt, compensatie biedt voor de geleden schade en zorgt dat er een concrete oplossing komt voor het te leveren onderdeel

Alle klachten die gemeld zijn door Acyyy