Klacht: Klacht Dr.mobile.eu: 09xx nummer Dr Mobile/Dynafix klacht bij ACM

op 02 december 2017 over Dr Mobile in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de volgende link kom je op de contactpagina van Dr. Mobile:

https://www.drmobile.eu/nl/contacts/

Volgens Consuwijzer mag dit niet, zie:

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telefoonnummers/informatienummers/klantenservice-via-0900-0906-en-0909-nummers

Daar heb ik contact mee gehad, enige tijd geleden al, en zij hebben bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) een dossier laten aanmaken onder nummer 100585916.

Ik heb Dr Mobile hier van op de hoogte gebracht via een webformulier, maar ik kwam nergens. Volgens mij was ik met een bot aan het mailen.

Hoe dan ook, ik heb dit onderdeel laten zijn van een eerdere klacht, maar ze wijzen het gewoon af. Het was wel Dynafix die het afwees, maar ook Dynafix die de klacht behandelde. Een bedrijf wat ik niet kende voor ze de klacht over Dr Mobile overnamen.

Heeft u ook hoge telefoonkosten gemaakt bij dit bedrijf, sluit u dan aan bij het dossier!

Gewenste Oplossing:

Excuses en een fatsoenlijke vergoeding van tijd (heb ik elders gemotiveerd) en kosten!

Alle klachten die gemeld zijn door FamLangerak