Klacht: forse prijs voor probleem die helemaal niks te maken hebben met een in garantie vallende defect

op 28 maart 2019 over Dr Mobile in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn mobiel heb ik ter reparatie naar dr mobile gestuurd vanwege steeds heet wordende batterij die al meer dan een jaar gebeurd bij gebruiken van internet buiten deur.

vandaag heb ik prijsopgave ontvangen van dr mobile en in prijs opgave zit niks qua batterij dus wat is dan oplossing voor batterij probleem?

Ze gaan niet eens daar erop in en ziet alleen wat voor ze geld zou ophalen (dus alleen over behuizing vervangen). Als ik niet gerepareerd wil, krijg ik toch een absurd rekening van 50 euro of mijn mobiel wordt achtergehouden door ze zodat ze deze voor onderdelen kan gebruiken onder mom van milieu vriendelijke wijze recyclen!

Uit prijsopgave kan ik alleen opmaken dat ze een geldklopperij is gezien ze gewoon mensen aan het naaien ben.

sowieso zou ik iedereen eraf raden om bij dr mobile zijn mobiel laten repareren zolang ze zo zaken regelen.

kosteloos terug sturen of gewoon mijn batterij repareren!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dr Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dr Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CongZhou