Klacht: Zending niet geleverd en inmiddels terug naar afzender

op 16 augustus 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD heeft een zending niet afgeleverd en nu is de bestelling helaas retour naar afzender. Hierdoor moet ik extra lang wachten op mijn bestelling.

Volgens DPD was ik tweemaal niet thuis aanwezig, terwijl ik extra 2 dagen thuis ben gaan werken. Tevens geven ze te kennen dat ik vakantie zou zijn en dat ze een briefje in de bus hebben achtergelaten. Allereerst gek dat DPD kan constateren dat ik op vakantie ben? Ten tweede is er beide keren geen briefje achtergelaten in de brievenbus.

Vervolgens DPD tweemaal geprobeerd te bellen maar na 1x 20 minuten in de wacht en 1x 15 minuten in de wacht, heb ik dit maar opgegeven.

Leverancier gebeld en verzorgd een nieuwe bestelling te leveren en dit NIET via DPD te verzenden.

Echt waardeloos en zo denken vele met mij, lees ik online.

Doen wat je beloofd en zuivere informatie delen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 17 augustus 2019 om 15:23 geantwoord

Hi Leon, wat spijtig om dit te horen. Uiteraard begrijp ik dat dit erg vervelend is, vooral als de informatie incorrect is. Ik zal je feedback hier intern doorsturen zodat er naar gekeken kan worden. In ieder geval fijn om te horen dat er een tweede pakket al gestuurd wordt.

DPD klantenservice

Heeft op 17 augustus 2019 om 17:30 geantwoord

Dit is geen structurele oplossing of compensatie voor de ervaren problemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon1000