Klacht: Zeer vroege afhaling bij pick-up point

op 15 april 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Wij versturen pakketten via pick-up parcel shop Home Joy in Hillegom.
Nou gaat deze winkel op maandag pas om 13.00 uur open.
Om 13.20 uur staan wij voor de deur om onze pakketten af te geven (20 stuks!),
en krijgen we te horen dat de chauffeur al langs is geweest, en ook niet meer langskomt.

Dit betekend voor ons dat al deze pakketten te laat worden afgeleverd.

Leuk voor de chauffeur dat hij schijnbaar al zo vroeg klaar is op maandag. Maar helaas niet voor ons!

Een tijdframe van 20 minuten om alle pakketen van het weekend weg te kunnen brengen naar een pick-up point vind ik écht schandalig!

Het zou top zijn als de pakketten vandaag voor 17.30 uur toch nog afgehaald zouden worden bij Home Joy te hillegom.

En ik hoop dat het mogelijk is om in het vervolg de pakketten niet meer voor 14.00 uur af te halen.

Wij (en met ons nog meer webwinkels in hillegom en omgeving!) moeten ook de tijd krijgen om de pakketten te kunnen verwerken en weg te brengen.

En néé een eigen contract met DPD is géén optie. Dan kan ik namelijk alsnog de hele dag wachten op afhaling, want toen kwamen ze ook de ene dag om 10.30 uur en de andere dag pas om 18.00 uur.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 19 april 2019 om 10:47 geantwoord

Beste Isape,

Bedankt voor je bericht. Wij van de Webcare kunnen jou in dit geval niet verder helpen. Wij kunnen alleen de informatie inzien voor ontvangers in Nederland. Ik adviseer je om contact op te nemen met de zakelijke afdeling. Dit kun je het beste doen via de website: www.pakkettenversturen.nl en hier het contact formulier in te vullen.

Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door Isape