Klacht: Zeer vroege afhaling bij pick-up point

op 15 april 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Wij versturen pakketten via pick-up parcel shop Home Joy in Hillegom.
Nou gaat deze winkel op maandag pas om 13.00 uur open.
Om 13.20 uur staan wij voor de deur om onze pakketten af te geven (20 stuks!),
en krijgen we te horen dat de chauffeur al langs is geweest, en ook niet meer langskomt.

Dit betekend voor ons dat al deze pakketten te laat worden afgeleverd.

Leuk voor de chauffeur dat hij schijnbaar al zo vroeg klaar is op maandag. Maar helaas niet voor ons!

Een tijdframe van 20 minuten om alle pakketen van het weekend weg te kunnen brengen naar een pick-up point vind ik écht schandalig!

Gewenste Oplossing:

Het zou top zijn als de pakketten vandaag voor 17.30 uur toch nog afgehaald zouden worden bij Home Joy te hillegom.

En ik hoop dat het mogelijk is om in het vervolg de pakketten niet meer voor 14.00 uur af te halen.

Wij (en met ons nog meer webwinkels in hillegom en omgeving!) moeten ook de tijd krijgen om de pakketten te kunnen verwerken en weg te brengen.

En néé een eigen contract met DPD is géén optie. Dan kan ik namelijk alsnog de hele dag wachten op afhaling, want toen kwamen ze ook de ene dag om 10.30 uur en de andere dag pas om 18.00 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Isape