Klacht: Zeer slechte handeling

Karma Wil come op 08 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 10 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Wij hebben een klacht ingediend bij het desbetreffende transport afdeling en zij zullen dit opnemen...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 8 augustus 2017

Een klant heeft een negatieve ervaring met DPD, omdat de bezorger niet heeft aangebeld en een briefje heeft achtergelaten om de post op te halen op een locatie die ver weg is. De klant voelt zich gefrustreerd over de herhaalde slechte service en het verspillen van tijd, vooral omdat er verzendkosten zijn betaald. De klantenservice kon geen oplossing bieden, wat de onvrede vergrootte.

Mijn Klacht:

Ik moest vandaag mijn post ontvangen. Ik heb een halve dag genomen want jullie zou mijn post tusse 2 en 4 afleveren. Dus ik zat thuis mijn tijd te verspillen terwijl jullie bezorger niet eens bij mijn thuis heb gebeld terwijl mijn huis niet eens 4 meter verderop zat. Maar wel laten jullie een briefje dat ik het moet ophalen en tot in oosterbeek terwijl ik in elderveld woont. Ik heb verzend kosten betaald en dat ik op zo’n manier wordt behandeld. Dit is al het 3 keer dat ik zoiets mee maakt met dpd en nu ben ik wel klaar met jullie en dat mag jullie ook gerust weten. Trouwens ik heb klatenservice gebeld en die kon niks doen. Dus van harte wou ik jullie bedanken voor het verspillen van mijn tijd en het verzend kosten die ik moest betalen

Gewenste Oplossing:

Als jullie op een nette manier mijn post hebt afgehandeld en niet dat ik het moet gaan ophalen en zeker als ik moest betalen. Dit is gewoon diefstal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten!
Wij hebben een klacht ingediend bij het desbetreffende transport afdeling en zij zullen dit opnemen met de chauffeur in kwestie.
Mocht hij inderdaad niet bij u aan de deur zijn geweest, dan zullen wij hiervoor gepaste maatregelen treffen.

Onze excuses voor het ongemak,

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM