Mijn Klacht:
Een trainingspak twv 100 euro besteld. Zou op 11 juni 2015 geleverd worden tussen 13.10 en 14.10.
Om 13.30 bericht via de mail gekregen dat het pakket bij derden afgeleverd zou zijn met bericht aangezien wij niet thuis zouden zijn geweest.
Aangezien wij wel degelijk thuis waren tussen deze twee tijden en er ook geen bericht in onze brievenbus lag contact opgenomen met dpd.
De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat het pakket op nummer 40 bij de familie Jansen was afgeleverd. Vreemd want nummer 40 zit in een heel ander blok.
Bij nummer 40 aangekomen gaven deze bewoners geen fam Jansen te zijn en ook geen pakket te hebben ontvangen.
Wederom gebeld met dpd en gesproken met Gentiana. Zij heeft contact opgenomen met de afdeling transport waarop actie zou worden genomen.
Zij gaf toe dat er een fout was gemaakt door de chauffeur echter deze zou het pakket diezelfde middag nog weer ophalen op het verkeerde adres en alsnog het pakket bij ons bezorgen.
Wij hebben tot 19.00 gewacht( belangrijke afspraak afgezegd) echter geen pakket tot onze grote ergernis.
Vanmorgen 12 juni wederom gebeld met Sofie. Zij deelde mij mede dat er wederom iets mis was gegaan en dat de chauffeur het pakket binnenren uur aan ons zou leveren.
Aangezien ik een uur vrij had genomen mijn baas gebeld met de mededeling dat ik iets later terug zou komen. Nu is het 14.30 en nog steeds geen pakket!
Wederom gebeld en gevraagd aan de eerste dame die ik aan de telefoon kreeg of ik een leidinggevende aan de telefoon kon krijgen. Het antwoord was dat deze in gesprek was. Daarop vroeg ik wederom naar Sofie die mij tot grote boosheid kon vermelden dat er weer een miscommunicatie met de chauffeur was en dat het pakket nu rond 15.00 gekeverd zou worden. Daar ik daardoor wederom een belangrijke afspraak op mijn werk mis zou lopen gevraagd of ik nu wel de leidinggevende kon spreken. Tot min grote verbazing was deze nu eeneens op vakantie.
Hoe is t mogelijk.
Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf en vraag me af of dpd echt betrouwbaar is.
Of het pakketbom binnenkomt? Ik vraag t me af
Antoinette Lisapaly
[email protected]
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht in ieder geval een reactie en een oplossing