Klacht: Slechte levering.

Tobyheide op 09 juni 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag was de eerste levering maar ik was niet thuis, netjes een brief in de bus met een pakketinformatienummer. Ik wou een nieuwe afspraak maken maar het nummer werkte niet op de site.

Volgende dag tweede levering maar ik was wederom niet thuis (vandaar dat ik een nieuwe afspraak wou maken). Deze keer deed het informatienummer het wel en had ik maandag (08-06-2015) afgesproken. Hij is niet geleverd en had wederom een nieuw afpsraak gemaakt voor vandaag, weer niet geleverd door een sorteerfout. Nou is het beloofd dat het morgen geleverd wordt maar mijn vertrouwen is ondertussen wel weg.

pakketnummer:

05167020987836

Gewenste Oplossing:

Helemaal tevreden ga ik niet meer worden, maar zou me pakket morgen toch wel erg graag willen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Beste meneer van der Heide, Bedankt voor uw melding. Ik zal bij onze transportafdeling ook nogmaals aangeven dat dit pakket morgen echt geleverd moet worden. Ik ga ervan uit dat het dan goed moet komen, ik kijk het morgen ook nog even na. Groet, Margot

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Beste meneer van der Heide, Ik zie helaas nog geen update. Dus ik kijk later vandaag nog een keer. Ik laat vandaag nog iets weten. Groet, Margot

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Beste meneer van der Heide, Ik krijg van mijn collegas te horen dat het adres is gewijzigd naar een postcode met 1815CN? En hier geeft de chauffeur een adresfout op. Zou u het volledige adres kunnen sturen waar het pakket op geleverd moet worden? Vandaag wordt het dus niet geleverd omdat er een adresfout op staat. Ik hoor graag van u. Groet, Margot

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Ik heb dus weer een nieuwe afspraak moeten maken. Hier zou het geleverd worden: Scharlo 7 1815 CN Alkmaar Is het niet mogelijk dat ze in de avond nog langs komen bij mijn huisadres? Want je begrijpt wel dat na 3x horen dat het morgen komt dat ik er niks meer van geloof. Veel beloftes maar geen daden. mvg, Toby

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Hallo Toby, In de avond leveren we helaas niet. Is het anders niet mogelijk dat we het pakket voor je in een Pickup parcelshop afleveren zodat je het daar kan afhalen? Op www.dpd.nl kun je je dichtstbijzijnde parcelshop vinden. Een parcelshop is de hele dag open dus dan kunnen we het zeker afleveren. Op dit moment wachten we op instructies van je op welk adres we wanneer je pakket kunnen leveren. Want nu zijn er 2 adressen bij ons bekend en weet ik niet meer op welk adres je het bezorgd wil hebben. Ik hoor 't graag. Groet, Margot

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Het zou juist geleverd worden op een pickup parcelshop. Ik heb vandaag gebeld en de volgende PARCELSHOP afgesproken: PC top BV Scharlo 7 1815 CN Alkmaar Kan ik ervan uitgaan dat dit goed gaat komen? mvg, Toby

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Goedemorgen, Als u dat gisteren telefonisch heeft doorgegeven aan mijn collega's van de Customer Service dat wordt het pakket daar vandaag geleverd. Ik was niet op de hoogte dat u ook al via de telefoon contact heeft gehad met ons. Ik heb gekeken hoe laat het pakket daar geleverd gaat worden, dat kan ik helaas nog niet zien. Dat kijken we later vandaag nog een keer. Groet, Margot

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Goedemorgen, Uw pakket zit vandaag in de uitlevering en zal tussen 14.00 - 15.00 uur aangeboden worden. Groet, Astrid

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Goededag, Ik heb inmiddels het pakketje opgehaald. Bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 juni 2015 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft inmiddels het pakket opgehaald bij een Pickup parcelshop van DPD. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging die het pakket heeft opgelopen.
Met vriendelijke groet,
Esther Gloudemans

Alle klachten die gemeld zijn door