Klacht: Schip diefstal

Tomek Petrovski op 07 juli 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kuzyn heeft mij een pakket gestuurd dat van 06.06.20 moet zijn in een magazijn in Rijssen…

Dat is antwoort dpd:
Beste Krysztof,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over jouw pakket.

Jouw pakket is op ons depot met een inhoudsscan. Wij voeren een inhoudsscan uit, als wij het vermoeden hebben dat het pakket beschadigd kan zijn.

De verzender ontvangt van ons een schaderapport. Om deze reden adviseer ik je, om contact op te nemen met de verzender.

De verzender zal je informeren en kan eventueel ook een claim indienen en besluiten om jou een nieuw pakket toesturen.

Ik wens je nog een fijne dag toe.

Gewenste Oplossing:

wanneer ze stoppen met liegen, weet de afzender niets van het pakket en zullen ze de gestolen items retourneren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tomek Petrovski