Klacht: Schandalig

C.tje op 01 maart 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Hoi Cagla, Bedankt voor je reactie en het doorgeven van het pakketnummer. Van deze zending hebben we geen enkele data doorgekregen vanuit Engeland. Echter is er wel een instructie te zien in het systeem dat deze omgerout diende te worden...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 maart 2018

Een klant heeft op 14 februari een bestelling geplaatst bij Bodyshop, maar door een fout met het huisnummer is het pakket naar het depot gestuurd. Ondanks herhaaldelijk contact met DPD en beloften van levering, ontving de klant uiteindelijk een bericht dat het pakket teruggestuurd zou worden naar Engeland. De klant is zeer ontevreden en heeft besloten in de toekomst geen bestellingen meer bij Bodyshop te plaatsen vanwege de bezorgservice van DPD.

Mijn Klacht:

14 feb heb ik een bestelling geplaatst bij bodyshop mijn huisnummer is een van de manier niet ingevoerd terwijl ik dat wel gedaan heb.daardoor is het naar de depot gegaan. Bodyshop heeft vaak contact met ze opgenomen en iedere keer van ja we gaan zo snel mogelijk bezorgen eergisteren kreeg ik een mail van uw pakket wordt tussen 9 en 11 uur bezorgd gisteren heb ik de hele dag gewacht maar helaas. In de ochtend een mail gestuurd van waar blijf de pakket. We nemen uw mail in behandeling u hoort het van ons.ik krijg net een mail van bodyshop dat dpd mijn pakket terug gaat sturen naar Engeland. Nemen ullie mij in de maling?? Ik bestel niks meer bij bodyshop omdat het door dpd bezorgd wordt. Nooit meer

Gewenste Oplossing:

Aangezien het pakket terug gestuurd wordt ben ik niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Cagla, Bedankt voor je bericht. Ik zou graag met je mee willen kijken wat er is gebeurd. Kun je me het 14 cijferig DPD pakketnummer doorsturen? (ik kan helaas in deze periode geen aangemeld pakket terugvinden onder je adresgegevens) Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Hallo Mijn pakketnummer is 15505643958145 Groetjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 maart 2018 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM