Klacht: Pakketten niet bezorgd!

op 18 mei 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht is niet opgelost, dus dat groene labeltje hier rechts kan wel weg! Begrijp dan ook niet dat deze er staat!
Onderstaande spijtbetuiging van DPD is enkel pro forma daar de klacht publiek is, want een reactie op de klacht die ik naar hen heb gestuurd daar is helemaal niet op gereageerd. En ik heb contact met ze gehad via mail en klantenservice zonder resultaat.
Ik verwachtte twee pakketten die ik bij verschillend bedrijven gekocht heb. Deze zouden door DPD bezorgd worden. Het ene pakket had afgelopen woensdag bezorgd moeten worden. Het andere pakket gisteren. Ik ben de hele dag thuis geweest maar er kwam geen DPD. Ik heb een paar keer gebeld naar DPD. Eén van de keren zei degene dat ze me terug zou bellen met meer informatie maar dat heeft ze niet gedaan. De keer erna zei degen dat het 100% bezorgd ging worden gisteren. De mensen van de klantenservice zeggen dus ook maar wat en je kunt er niet op bouwen wat ze zeggen.
Zie ik ’s avonds in de status staan dat ze een poging van bezorgen hebben gedaan en dat mijn pakket de volgende keer bij een parcelshop geleverd gaat worden. Het ligt echter gewoon nog steeds in Veenendaal want ze hebben geen enkel poging gedaan. Ik was namelijk thuis. Het ene pakket is echter 19 kilo. Hoezo ophalen in een parcelshop? Ik ben een alleenstaande vrouw en heb geen auto en hoe krijg ik dit pakket dan thuis? Mijn vrienden hebben of geen auto of wonen ver buiten mijn woonplaats. daarbij heb ik betaald voor bezorging aan huis.
En het probleem is nog niet opgelost, dus dat kan wel weggehaald worden!

Ik wil dat het pakket bezorgd gaat worden zoals de bedoeling was: bij mij thuis. Dat er een afspraak gemaakt wordt die ook nagekomen wordt zodat ik niet voor niets de hele dag thuis zit te wachten. En dat ik hier ook van op de hoogte wordt gesteld. En dat ze ook serieus omgaan met deze klacht.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

23 uur geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

23 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 mei 2019 om 11:35 geantwoord

Hi Paula, wat spijtig om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met DPD. Om je hiermee verder te kunnen helpen heb ik het 14-cijferige pakketnummer nodig. Ik wil je vragen om via 1 van onze eigen communicatiekanalen contact met ons op te nemen. We helpen je hier graag verder.

DPD Klantenservice

Heeft op 18 mei 2019 om 14:01 geantwoord

Ik heb contact gehad met DPD via klantenservice en mail maar kom hier geen stap verder mee. Ze geven niet de juiste informatie door om er maar vanaf te zijn. Het kost enkel iedere keer € 0,50 per gesprek wat de verzendkosten nog duurder maakt. In de status hadden ze zelfs gezet dat het al afgegeven was bij de parcelshop, maar bij de parcelshop zeggen ze niets ontvangen te hebben voor mij. Ernstig vind ik hoe DPD omgaat met het vertrouwen en het geld en de producten van anderen.
Hoe kan overigens bij mijn klacht staan dat het probleem opgelost is, want het is totaal niet opgelost. Ik moet nog maar afwachten of en hoe ze dit op gaan lossen. En wie zet hierbij dat het opgelost is? Zeer vreemd!

Alle klachten die gemeld zijn door Eowyn