Klacht: Pakketje niet geleverd op afgesproken dag

op 14 november 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij een webwinkel een bestelling gedaan en die zou op 13-11-2014 geleverd worden maar totaal niemand geweest en ook geen briefje in de brievenbus maar de chauffeur gaf op internet aan dat hij aan de deur was geweest 2 uur later dan de afgesproken tijd maar op de beveiliging camera was niets te zien op de tijd die de chauffeur aangaf dus meneer is gewoon niet geweest en de volgende dag lag er in een keer een briefje in de brievenbus en dat hij was geweest beetje raar ik was gewoon thuis dus ik denk dat DPD zelf uit maakt wanneer geleverd word schijnbaar dus ik wil dit bedrijf niet meer aan de deur hebben en ik de webwinkel dit ook medegedeeld omdat ik 4 uur heb gewacht en voel mijn totaal voor de gek worden gehouden door de chauffeur van DPD.

Een tegoed bon van Bol omdat ik voor niets thuis ben geweest en wel beter dingen had kunnen doen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

4 jaren geleden - Geachte heer van Dalen, Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor deze vervelende ervaring. Ik laat onze Customer Service uitzoeken wat er is gebeurd en dan hoort u zo snel mogelijk van ons. Vriendelijke groet, Margot

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DPD beoordeeld.

DPD

Heeft op 18 november 2014 om 09:33 geantwoord

Allereerst excuses voor de overlast en de vertraging. Ik zie dat uw pakket gisteren geleverd is. Uw klacht geef ik door aan de verantwoordelijke afdeling en uiteraard hopen wij dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Heeft op 18 november 2014 om 10:25 geantwoord

Er is totaal niets opgelost en jawel dat het pakketje op 18-11-2014 gearriveerd is bij een DPD pakketshop is gearriveerd jawel naar bijna een week, gisteren ook al op en neer gereden omdat ik bericht het gehad dat het pakket tussen 08.08 en 9.08 bezorgt zou zijn maar die computer bij PDP kunnen ze beter in de prullenbak deponeren omdat het pakket om 15.15 is gearriveerd best knap dus vandaag op 18-11-2014 ga ik maar weer op en neer om het pakketje op te halen dus het heeft mijn de nodige moeite en geld gekost om eindelijk iets door PDP gebracht te kunnen krijgen of anders gezegd het zelf moet gaan ophalen en ik zal ook nog contact opnemen met de leverancier.

Alle klachten die gemeld zijn door corkiekie