Klacht: Pakket wordt niet opgehaald

op 15 maart 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Probeer al drie dagen een pakket op te laten halen, dit betreft een retour.
Dpd is een keer aan de deur geweest , met het briefje we hebben u gemist.Ik meen toch echt dat er van te voren iets door gegeven had moeten worden,Wanneer ik iemand zou kunnen verwachten.dit is niet gebeurd, er zou de andere dag iemand opnieuw langs komen, dus ik heb gebeld met de vraag hoe laat ,zodat er iemand thuis zou kunnen zijn.Na 6 x mijn verhaal te hebben gedaan, kreeg ik iemand te spreken. excuus we hebben een nieuwe bezorger , maar vrijdag middag komen we langs.Nu hebben wij de hele middag thuis op de bezorger gewacht echter niemand gezien……waardeloze service , al zeker een half uur aan telefoontjes gedaan en een hele middag thuis zitten wachten.
Graag zou ik dat mijn pakket retour wordt opgehaald, zoals gezegd…..

Als mijn pakket is opgehaald , en er minder wordt door verbonden , zodat iemand zijn verhaal niet 6x hoeft uit te leggen

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 maart 2019 om 20:04 geantwoord

Goedenavond meneer De Ruiter.
Wat enorm vervelend als er schijnbaar geen afspraak gemaakt danwel nagekomen kan worden. Daar wij hier niet in direct contact staan met DPD is het wat lastig goed te schakelen. Je bericht heb ik echter direct doorgezet naar de afdeling die daar verantwoordelijk voor is en ik ga er vanuit dat men contact met je opneemt.

Heeft op 15 maart 2019 om 21:31 geantwoord

Er staat dat de klacht is opgelost,????maar ik heb nog geen antwoord ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald de Ruiter