Klacht: Pakket retour na 6 dagen, geen reactie DPD

Ckaptein op 31 mei 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15 mei een boek verstuurd via DPD naar DHZ van der Linden in Waalre. Het pakket is daar aangekomen maar al na 6 dagen weer retour gestuurd naar mij omdat de ontvanger het niet sneller kon ophalen. Hierover heb ik dinsdag 28 mei een email gestuurd en geen reactie ontvangen. Woensdag ontving ik het pakket retour en toen bleek ook nog dat de verpakking ( een officiele kartonnen enveloppe) volledig gescheurd was en het boek is ook gescheurd. Wat een teleurstelling!! EURO 4,50 mag dan goedkoop zijn vergeleken met de andere koeriersdiensten, maar voor deze bagger service veel te duur!!!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld a Euro 4,50 retour en een vergoeding voor het beschadigde boek, wat ik voor Euro 4,50 had verkocht via Marktplaats.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 mei 2019 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Corine, wat spijtig om dit te horen. Helaas kunnen wij van de ontvangers afdeling je hiermee niet verder helpen. Je kunt met mijn collega's op de verzenders afdeling contact opnemen, zij zullen je hiermee verder helpen. Hun contactinformatie vind je hier: www.pakkettenversturen.nl
Telefonisch kun je ze via dit nummer bereiken: 0900-3734663

Met vriendelijke groet,
DPD klantenservice

Ckaptein

Heeft op 31 mei 2019 om 16:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Jammer dat ik nu wordt afgescheept met een telefoonnummer om te bellen, wat weer extra kosten met zich mee brengt. Als de verzenders afdeling deze klacht kan oplossen, laten zij dan via klacht.nl reageren. Waarom krijg ik reactie van de ontvangersafdeling als dat niet de juiste afdeling is voor deze klacht? De klacht is gericht aan DPD, dus ik laat het aan DPD over om via de juiste afdeling te reageren via klacht.nl. Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door