Klacht: pakket nooit geleverd

busraarslan58 op 05 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dpd heeft twee pakjes bij mij geleverd op het moment dat ik niet thuis was en werkte. De pakjes werden wel op mijn naam gehandtekend met een kriebeltje en volgens hen afgegeven aan mij (wat dus onmogelijk is, aangezien ik werkte op dat moment).
Ik heb hen meerdere malen gecontacteerd per mail en kreeg enkel antwoord op mijn eerste mail met het bewijsje van de kriebel op mijn naam. Ik heb ook enkele keren gebeld, waarop ik geen verduidelijking kreeg en ze me zouden terugbellen en wat nooit is gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de waarde van mijn pakjes terugbetaald krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2017 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Busra,

Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend jammer om dit te lezen, dit is absoluut niet de normale gang van zaken!
Het vervelende in deze is, dat wij voor leveringen in Belgie niks kunnen inzien en dus ook niks voor je kunnen betekenen in deze.
Wel heb ik je klacht doorgezet naar het uitleverdepot met de vraag om contact met je hierover op te nemen.
Ook zijn mijn collega's telefonisch bereikbaar op +32 (0) 15 40-6000.

Ik hoop dat je je pakket snel mag ontvangen en ik wens je nog een fijne dag toe.

Hartelijke groet,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door