Klacht: Pakket niet op toegezegde plaats

Breezij op 06 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Kees, Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van uw klacht. Wij hebben de service medewerker hierop aangesproken, dit is uiteraard niet de service die u van ons mag verwachten en wij gaan ervan uit, dat dit...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 juli 2017

Op 6 juli 2017 ontving de klager een bericht dat de chauffeur van DPD langs was geweest, maar dat er niemand thuis was. Het pakket zou opgehaald kunnen worden bij de Stoffenkraam, maar bij aankomst was het pakket daar niet aanwezig. Na contact met de klantenservice kreeg de klager te horen dat er slechts één bezorgpoging gedaan werd, wat leidde tot onvrede over de service van DPD.

Mijn Klacht:

Heden, 6 juli 2017, ontvingen wij een bericht dat uw chauffeur langs was geweest maar er niemand thuis was.
Er lag een briefje in de bus, P00249022018, met hierop de aantekening dat vanaf 16.00 uur het pakket opgehaald kon worden bij de Stoffenkraam, Kerkstraat 23 te Leerdam.
Daar was is om 16.30 uur maar er was helaas geen pakket.

Gebeld met 010-2669100 keuze 5.
Allereerst werd mijn antwoord niet serieus genomen en heb mijn telefoon aan het personeel van de Stoffenkraam gegeven. Het resultaat was hetzelfde.
Aan een onvriendelijke mevrouw heb ik aangegeven dat ik verwachte dat er morgen een nieuwe bezorgpoging gedaan zou worden.
Het botte antwoord was dat er slechts eenmaal een bezorgpoging gedaan werd.
Ik heb haar er op gewezen dat DPD in gebreke was en dat ik niet nogmaals 10 km ga rijden.
Ik zou teruggebeld worden maar tot op heden niets gehoord.

Mijn ervaring is was: een slechte dienstverlening en een botte behandeling door slecht personeel

Gewenste Oplossing:

Die conclusie mag u trekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM