Klacht: PAKKET NIET OP JUISTE ADRES AFGELEVERD TERWIJL IK GEWOON THUIS BEN

Els54 op 11 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Elise, Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat de chauffeur al 2x op je adres is geweest op de 7e en op de 8e. Omdat wij niet meer dan 2 leverpogingen doen,...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 maart 2017

Een klant van DPD uit zijn frustratie over het niet afleveren van een pakket op het juiste adres, terwijl hij thuis was om het in ontvangst te nemen. Het pakket werd bij een dierenwinkel afgeleverd en de klant kon het niet zelf ophalen vanwege gebrek aan vervoer. Hij uit zijn onvrede over de bezorger en de onbereikbaarheid van de klantenservice op zaterdag.

Mijn Klacht:

Goedemorgen ik ben heeel erg kwaad! Mijn pakket is vandaag bij een dierenwinkel afgegooid terwijl ik gewoon thuis ben en zit te wachten. De luie bezorger is niet eens langs geweest heb ook geen brief ontvangen. Klantenservice niet te bereiken natuurlijk op zaterdag. Maandag mag hij alsnog het pakket komen leveren op het juiste adres ik kan het niet zelf ophalen geen vervoer. Misschien een tip voor de bezorger om een andere baan te zoeken als hij er toch geen zin in heeft. Ik laat me niet in de maling nemen! Ben je alle staten!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket op het juiste adres bezorgd wordt aankomende maandag hopelijk is het pakket niet beschadigd. Had dit pakket echt nodig voor werk doeleinden heb hierdoor al verlies geleden. Graag bezorgen door een enthousiaste gedreven bezorger en vooral niet lui die blij is met zijn baan

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2017 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Elise,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat de chauffeur al 2x op je adres is geweest op de 7e en op de 8e.
Omdat wij niet meer dan 2 leverpogingen doen, is je pakket afgelopen zaterdag geleverd bij het afhaal punt.
Als het goed is, heeft de chauffeur een briefje achtergelaten met deze informatie.

Mvg,
Stephanie

Els54

Heeft op 13 maart 2017 om 12:23 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is niet waar stephanie waardeloos bedrijf zeg. Mijn pakket ia 7 km in een dierenwinkel bezorgd niet op mijn huisadres terwijl ik gewoon thuis ben. Jullie moeten echt veranderen lees jij de vele klachten die erop internet over jullie staan?

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM