Klacht: Pakket kwijt

Nkadi op 03 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dpd heeft bij mij 31 mei 2017 een briefje in de brievenbus gedaan met de melding langs te zijn geweest en dat ik vrijdag 2 juni na 16 u het pakket bij Thuis by Serena in Vlaardingen kan ophalen. Vrijdag ben ik bij de zaak “Thuis” geweest. Zij vertelden mij dat het pakket nog niet is geleverd. Ik zag ook de lijst met namen. Mijn naam stond er niet bij. De volgende dag belde ik Thuis op om te vragen of het nu wel binnen is. Ze vertelden mij dat dat het 31 mei al is opgehaald. Vreemde zaak. ik snap er helemaal niets meer van!

Gewenste Oplossing:

Ik wil excuses en mijn pakket terug. Ik verwacht trouwens 2 pakketten van xenos en van modanisa. Ik weet niet om welke verzender het gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Nurhan,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb het even voor je nagekeken en heb ik het volgende kunnen achterhalen.

Het betreft pakket nummer 01465034398960, de verzender is 24H B.V., en is je pakket geleverd bij 'Thuis bij Serena' op 31-05.
Omdat je aangeeft hier al geweest te zijn en zij aangaven geen pakket te hebben, kom ik hier nog op terug en laat je z.s.m. iets weten.

Excuses voor het ongemak,
Hartelijke groet,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door Nkadi