Klacht: Pakket blijft op depot ??

Ym2019 op 22 mei 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket staat vermeld dat het op depot is.
ik heb gebeld om afleverdatum af te vragen kreeg ik als antwoord dat de verzender een bepaalde afleverdatum heeft gekozen dat hun niet kunnen inzien. Dus ze kunnen ook niet zeggen waneer de pakket afgeleverd word.
Alleen de verzender zou mij dit kunnen zeggen, neem ik dus contact op met het bedrijf en hun zeggen dat dit niet zo kan zijn omdat alleen IK een bepaalde datum kan kiezen indien het geval. Nu ziet ik dus op het pakket te wachten terwijl het depot 15 min van mijn adres is. en het pakket kan natuurlijk daar niet worden opgehaald. Wat moet ik nu?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket afgeleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 24 mei 2019 om 17:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Ymbert, wat spijtig om te horen dat mijn collega jou verkeerde informatie heeft gegeven. We kunnen uiteraard gewoon zien wanneer een pakket afgeleverd zal worden. De verzender geeft een afleverdatum bij het aanmelden van het pakket. Ik zie dat het pakket gelukkig vandaag is afgeleverd. Voor verdere vragenklachten kun je contact opnemen via 1 van onze eigen communicatie kanalen.

Met vriendelijke groet,
DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door