Klacht: Onsuccesvole levering

op 15 augustus 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Allereerst zou ik op de dag van levering een mail ontvangen, met tijden van het bezorg moment, ten eerste, deze mail nooit ontvangen. De dag van levering de gehele dag thuis geweest (en mogelijkheid aangegeven om evt. bij buren af te leveren) geen bezorger gezien. Later op de dag in hun track and tracé, de melding dat er sprake was van een onsuccesvolle levering?! Bij ons zijn ze in ieder geval niet geweest, is de chauffeur gecrasht of wat is er voorgevallen. Geen bericht van dpd zelf gehad tot op heden. Slechte zaak.

Wanneer dpd mij eerlijk kan aangeven wat er volgens hun is voorgevallen, waardoor ik nog steeds niet in het bezit van mijn pakket ben?

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 17 augustus 2019 om 15:05 geantwoord

Hi Martijn, volgens onze gegevens is dit pakket al op de 14e bij jou afgeleverd. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via FacebookTwitter zodat we dit voor je kunnen uitzoeken. Daarnaast worden er altijd geautomatiseerde berichten gestuurd met hierin bijvoorbeeld de tijdstip van levering. Als je deze niet hebt ontvangen, dan heeft de verzender jouw contactgegevens niet ingevuld bij het aanmelden van het pakket.

DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brullie