Mijn Klacht:
Ik heb mijn pakket niet ontvangen omdat mijn Adress blijkbaar verkeerd stond bij dpd
Ik heb contact gehad met dpd om dit op te lossen en zou de volgende dag mijn pakket alsnog ontvangen. Voor de zekerheid mijn nummer achter gelaten en de mevrouw die ik aan de lijn had beloofde mij als de chauffeur het niet zou kunne vinden hij mij zou bellen. Eind van de dag nogmaals dpd gebeld omdat ik het pakket nog niet had ontvangen. Er werd mij verteld dat het pakket al retour was gestuurd naar de verzender
Ik vroeg hem waarom de chauffeur mij niet had gebeld omdat ik dat de dag ervoor had afgesproken met zijn collega. Ik vroeg nogmaals welke gegevens ze van mij hadden en ze hadden nog steeds de verkeerde adres gegevens van mij
Dit had ik voor de duidelijkheid de dag er voor met een mevrouw door genomen en zij had dag veranderd
Helaas is mijn pakket nu retour gestuurd naar de verzender en moet ik dit opnieuw bestellen opzich niet erg maar k had het in december met korting besteld en kan nu fluiten naar mijn korting
Ik vind dit een fout van dpd omdat mij beloofd was dat ik het vrijdag zou ontvangen maar na dat ik had gebeld bleek dat mijn adres gegevens nog steeds niet aangepast waren
Erg jammer dit want het kost me nu een hoop geld
Als die mevrouw er wel een aantekening van had gemaakt en mijn gegevens er wel juist had in gezet had ik mijn pakket alsnog vrijdag kunnen ontvangen
Gewenste Oplossing:
Ik had tevreden geweest als mijn pakket vrijdag geleverd had geweest
