Klacht: niet langs geweest

jamal.h op 06 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Jamal, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Ik heb even gezocht op je adresgegevens en heb het pakketnummer terug kunnen vinden. (05137972226353) Ik zie dat je het pakket inmiddels hebt ontvangen, klopt dit? Wel...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 april 2017

Een klant van DPD meldt dat een verwacht pakket niet is afgeleverd, ondanks een bevestiging dat de bezorger tussen 14:00 en 16:00 uur zou komen. De klant heeft de hele dag thuis gewacht, maar er is geen bezorger langs geweest en ook geen briefje achtergelaten. Na contact met de klantenservice kreeg de klant te horen dat het pakket niet opnieuw kan worden aangeboden, omdat dit extra werk voor de bezorgers met zich meebrengt.

Mijn Klacht:

Het pakje zou geleverd worden tussen 2 en 4 op donderdag. mooi mailtje gehad speciaal vrij gevraagd. vervolgens controleer ik de track n trace om half 4 staat dat die is langs geweest. nou mooi niet. Geen briefje in de brieven bus geen deurbel afggegaan. met andere worden gewoon niet langs geweest. heel de dag thuis niet weg geweest niet geslapen braaf gewacht op het pakje.

ik dus bellen krijg ik tehoren dat ze langs zijn geweest en dat het vervelend is maar dat ze niks kunnen doen ze kunnen het paketje niet nog een keer aanbieden want dat zou beteken dat ze moeten over werken oei oei oei. overwerken omdat ze een fout maken.

dpd dikkepoep dus raad bedrijven zeker aan om gewoon met post nl te gebruiken kost mischien wat meer maar dan heb je ook zeker je pakje als klant

Gewenste Oplossing:

waneer ze vandaag mijn paketje nog komen aanbieden.

hele dag vrij tijd is geld 100 euro
morgen geen vervoer onderdeel zou binnen komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 april 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM