Klacht: Niet bezorgt

Rianne Huis op 20 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag Rianne, Bedankt voor je bericht. Vreemde zaak, ik zie dat je pakket namelijk pas de 21e aan DPD is overgedragen en aangemeld. Ik vraag me af of je dan wellicht een email van de verzender hebt ontvangen? Ik zie...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 20 april 2017

Een klant van DPD uit zijn onvrede over het niet tijdig ontvangen van een pakket, ondanks een bevestiging van levering tussen 12.00 en 13.00 uur. De klant voelt zich misleid en is teleurgesteld in de communicatie van het bedrijf, dat geen update heeft gegeven over de nieuwe bezorgtijd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik kreeg netjes mail dat mijn pakket bezorgt zou worden tussen 12.00 en 13.00 uur….nou echt niet dus…ze moeten de mensen niet voor de gek houden…dit is iets voor radar om dit bedrijf eens goed negatief in beeld te brengen.ga radar ook zeker aanschrijven.
Wanneer het nu komt weet ik dus niet, gewoon een heel slecht bedrijf. Wil gewoon mijn bestelling op afgesproken dag krijgen.
En dan niet eens mail sturen van wanneer wel dan. SUPER SLECHT BEDRIJF.

Gewenste Oplossing:

Als ze ongeveer op afgesproken tijd komen...en wel op de leverdag bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM