Klacht: Niet bezorgen van pakketten terwijl we thuis zijn.

op 16 augustus 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verschrikkelijk DPD!!
Het is inmiddels al regelmatig gebeurt, dat de bezorger aangeeft: bewoner was niet thuisniet kunnen leveren bericht achtergelaten.

Wij waren wel thuis en we hebben geen bericht ontvangen. Dat is wat we regelmatig tegen de klantenservice vertellen. en wat krijg je dan te horen, vervelend.. het wordt de volgende werkdag opnieuw bezorgd.
En dat terwijl je echt zit te wachten op het pakketje, Wat een luie bezorgers! En wat een vervelende oplossing.. uiteindelijk zijn ze niet langs geweest zal ze beloofd hadden dus kunnen ze beter langskomen. Ze hebben het immers niet gedaan.. belachelijk!!

Wanneer het pakket gewoon op de afgesproken tijd wordt bezorgd. Of anders bij de buren. Maar het begint eerst maar eens bij gewoon langskomen zoals afgesproken via website.!

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 17 augustus 2019 om 19:13 geantwoord

Hi Jantine, wat spijtig om dit te horen. Uiteraard hoort de chauffeur het pakket wel bij je aan te bieden. Als je hiervoor contact met ons opneemt via FacebookTwitter en hierin jouw klacht en het 14-cijferige pakketnummer vermeldt, dan zullen we hiervoor een klacht indienen zodat de chauffeur erop aangesproken wordt. Eventueel verdere stappen ondernemen indien nodig.

DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J. Keurhorst