Klacht: niet bezorgen

op 14 januari 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is al verschillende keren voor gekomen dat de bezorger een briefje in de bus stopt dat ik mijn pakje op moet halen.
Echter op die dagen ben ik helemaal niet weg geweest, dus hij is niet aan de deur geweest.
Ik ben niet de enige die deze klacht heeft, er zijn meerdere mensen die dat ook hebben op dezelfde manier.
Zeggen dat je geweest bent maar dat je niet thuis was. Het depot waar men dan het pakket moet halen weet er ook van. Daat zijn nog veel meer van deze klachten binnen gekomen.
Het wordt tijd dat daar wat aan gedaan wordt.

Ik ben verre van tevreden!!

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 januari 2019 om 13:16 geantwoord

Beste heermevrouw Wierenga,

Wanneer er een briefje in de brievenbus ligt is de chauffeur daadwerkelijk bij u geweest. De briefjes kunnen alleen door de chauffeur afgeleverd worden. Wellicht heeft u op dat moment de bel niet gehoord of heeft de chauffeur niet goed aangebeld. Dit kan allemaal en we zoeken dit dan ook graag uit op het moment dat dit bij u gebeurd. Ik wil u dan ook vragen hierover in het vervolg contact met ons op te nemen via onze eigen officiële kanalen zodat we dit na kunnen gaan bij de chauffeur en wanneer nodig hier een klacht voor aan kunnen maken. Deze site is geen site van ons en zal dan ook altijd later in behandeling genomen worden. U kunt dit doen via de telefoon, ons contactformulier en via social media van DPD. Met vriendelijke groet Anniek, DPD.

Alle klachten die gemeld zijn door zuipschuit