Klacht: Niet afgeleverd

mcln27 op 02 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 2 december 2017

Een klant heeft een pakket besteld bij Bol en aangegeven dat de levering op het bedrijf moest plaatsvinden, omdat hij vaak niet thuis is. Ondanks een bevestiging van DPD dat het pakket zou worden geleverd, heeft de bezorger het pakket niet afgeleverd op de afgesproken dagen, en de klant heeft zelfs de bezorger achtervolgd, maar deze negeerde de levering.

Mijn Klacht:

Artikel bij Bol besteld

Ik had speciaal aangegeven dat ik het pakket bij ons op het bedrijf wilde laten leveren omdat ik weinig thuis ben
Vrijdag middag de bestelling gedaan maar zou een paar dagen duren extern bedrijf
Dus ik dacht zal volgende week wel wezen
Dinsdag mailtje van Bol dat het die dag geleverd zou worden track and trace aangeklikt en tot mijn verbazing waren ze zaterdag al geweest en maandag ook en tot mijn schrik zag ik dat DPD de bezorger was waar ik een paar maanden geleden ook al een akkefietje mee had gehad
Dinsdag niet geleverd woensdag niet geleverd en dorderdag was ik om een uur of 5 op de zaak en zag een busje rondrijden van DPD ik dacht die is voor mij 10 minuten later reed hij ons bedrijf gewoon voorbij en ik erachteraan en heb hem aangehouden
Ik vroeg heb jij toevallig een pakketje voor ………….. en hij zei ja maar meneer alle bedrijven dicht om 5 uur ???? ik zei je bent niet eens langs geweest dus geef het maar aan mij
Morgen meneer ik vrijdag brengen ik zei nee nu dus een hoop gekwar en ja hoor tussen alle pakjes die nog in de bus zaten wist hij hem feilloos te vinden helemaal voorin tussen alle andere pakjes
Dus u begrijp dat ik van dat bedrijf nooit geen pakje meer wil ontvangen

Was getekend MCL

Gewenste Oplossing:

nooit meer langkomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Marcel, Bedankt voor je bericht. Ik kan helaas onder de opgegeven adresgegeven het pakketlabel nummer niet terug vinden. Kun je me deze doorgeven? (bestaat uit 14 cijfers) Aan de hand van het pakketnummer kunnen we de chauffeur achterhalen en hem daar op aanspreken. Ik kan helaas niet garanderen of dat deze chauffeur niet meer langs komt. (we kunnen niet zomaar een nieuwe chauffeur plaatsen op een hele route) Alvast bedankt voor je reactie. Vriendelijke groeten, Maria

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM