Klacht: NIET AANBELLEN

Queeny181 op 27 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Paula, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Wat ontzettend jammer om te lezen dat het pakket niet...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 27 september 2017

Een klant van DPD meldt dat er op de afgesproken bezorgdag tussen 10.08 en 11.08 geen belsignaal is gehoord, ondanks dat hij de hele dag thuis was. Na het vinden van een briefje in de bus, blijkt dat de bezorger niet heeft aangebeld en het pakket kan pas de volgende dag na 16.00 uur worden opgehaald, wat problematisch is vanwege het gebrek aan vervoer. De klant heeft contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg te horen dat er niets meer kon worden veranderd aan de bezorging.

Mijn Klacht:

Vandaag.tussen 10.08 en 11.08 zou het pakket met nummer 0401157122950 bezorg worden. Ik was de hele dag thuis en onze voordeurbel is zo luid dat het niet mogelijk is om die niet te horen.
Ik vond later een briefje in de bus dat hij langs is geweest (want hij heeft echt niet aangebeld) en dat ik pakket morgen na 16.00 uur kan ophalen bij ARCO in Nootdorp. Ik heb geen auto en het OV van hier naar dat adres is slecht. Ik heb later naar uw Klantenservice gebeld en die deelde mee dat zij niets meer konden veranderen en dat de chauffeur niet nogmaals langs zou komen rijden en om dan wel even aan te bellen. In het pakket zit een apparaat om bloedsuikers te meten zonder te prikken. Dit is bedoeld voor mijn zeer zieke vriendin. Vandaag zou een verpleegkundige langs komen bij het installeren van de sensor.
Dit is niet de eerste keer dat een chauffeur van u dit doet. Ook een paar maanden geleden heeft hij hetzelfde gedaan. Toen moest ik naar een Spar winkel in Delft.
Ik vind het treurig dat u niets kan doen in deze kwestie. Het pakkeet kan morgen wel bij Arco worden afgeleverd , maar niet nog een keer op mijn adres dan wel bij 1 van de buren, Zijn uw chauffeurs de baas???
Ik wil bij deze dan ook een dikke vette klacht indienen. Omdat mijn vriendin in het ziekenhuis ligt ben ik vaak in het ziekenhuis en heb ik weinig tijd om andere zaken zoals het ophalen van een pakket te regelen. IK VERZOEK U DRINGEND ER VOOR TE ZORGEN DAT HET PAKKET OP ZEER KORTE TERMIJN BIJ MIJ WORDT GELEVERD.

Gewenste Oplossing:

wanneer het pakket op korte termijn op het huisadres Rijswijkse Landingslaan 444 wordt geleverd en de chauffeur een fikse uitbrander krijgt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Queeny181
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM