Klacht: Na niet thuis brief chauffeur die nog voor deur stond aangesproken en toch naar Parcelshop moeten gaan.

op 14 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na iets te laat bij de deur te zijn geweest een briefje in de bus gehad. Direct naar buiten gelopen en de chauffeur stond nog voor de deur. Op mijn vraag of ik alsnog het pakje kon krijgen werd botweg gezegd: dat kan niet want ik heb hem al ingeboekt…… volkomen larie en een beroerde bezorger, totaal geen medewerking. Dus ondanks dat het pakje binnen handbereik was toch naar de Parcelshop moeten gaan. Bijzonder slechte service, wellicht de chauffeur eens een cursus geven. Bij PostNL doen ze het heel wat klantvriendelijker.

Als er moeite gedaan wordt om het pakje te bezorgen, niet snel een briefje in de deur en hard proberen weg te rijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 juni 2019 om 15:48 geantwoord

Beste Andre, wat spijtig om te horen dat je net te laat was om jouw pakket in ontvangst te nemen. Onze chauffeurs hebben een volgeboekte route en zijn dan ook niet in staat om een langetijd te wachten. Op het moment dat een pakket dan gescand wordt dat deze afgeleverd gaat worden bij een parcelshop, dan kan dit niet meer terug gedraaid worden. Uiteraard begrijp ik dat dit voor jou erg vervelend was. Ik zal je feedback dan ook intern doorgeven.

DPD klantenservice

Heeft op 15 juni 2019 om 16:00 geantwoord

Volgens de beheerder van de Parcelshop is dit wel mogenlijk, chauffeur sas ook vreselijk onklantvriendelijk. Op de website staat of het wordt bij de buren afgegeven... Nu er wordt zelfs geen poging ondernomen. Ze lopen al met iin ingevuld niet thuis briefje naar de deur. Voortaan bestel ik niets meer bij een bedrijf die met Dpd zaken doet. Dit was trouwens niet het eerste akkefietje met dit waardeloze bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre_rietveld