Klacht: Mijn adres bestaat nietmeer???

DaronG op 06 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Daron, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je helaas niet meer bent teruggebeld. Ik zie dat je je pakket inmiddels alsnog de volgende dag hebt mogen ontvangen en wens ik je nog een fijne week...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 maart 2017

Een klant van DPD ontving een sms over de levering van een pakket, maar het pakket kwam niet aan. Bij navraag bleek dat DPD het adres niet kon vinden, en na contact met de klantenservice werd beloofd dat het probleem opgelost zou worden en dat de klant teruggebeld zou worden. Uiteindelijk ontving de klant echter geen verdere communicatie van DPD.

Mijn Klacht:

Vandaag zou er een pakketje voor mij aankomen en kreeg netjes een smsje dat het tussen 8:45 en 9:45 geleverd zou worden. Geweldig, maar naarmate de dag verstreek kwam er maar niks. Toch maar even via de “Tracking” kijken waar het pakketje bleef… blijkt ineens mijn adres volgens hun niet bestaat. Dus na bellen met de klantenservice blijkt het dat er iets bij DPD fout is gegaan en dat het geregeld zou worden. Ik zou even later teruggebeld worden door de medewerker en zou het opgestuurd worden. Verder hebben ze niks meer van zich laten horen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn vandaag nog of morgen ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2017 om 08:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Daron,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je helaas niet meer bent teruggebeld.
Ik zie dat je je pakket inmiddels alsnog de volgende dag hebt mogen ontvangen en wens ik je nog een fijne week toe.

Grt,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM