Klacht: Meest onbeschofte bedrijf EVER!

Maria 73 op 13 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 16 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Maria, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat het op deze manier heeft verlopen. Ik denk dat er een miscommunicatie is geweest wat betreft deze afhaling. Dpd komt geen pakketten afhalen tenzij de verzender/opdrachtgever bij ons een...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 13 januari 2018

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met DPD, waarbij afspraken voor het ophalen van retourpakketten niet zijn nagekomen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen met zowel DPD als Zara, bleef de klant zonder oplossing en werd er geen verantwoordelijkheid genomen voor de situatie. De klant heeft uiteindelijk meerdere keren zelf naar het postkantoor moeten fietsen om de retourzendingen af te handelen.

Mijn Klacht:

Tot 6 x toe niet op komen dagen! DPD is echt het slechtste en meest a-sociale bedrijf ooit! Ik heb een grote bestelling gedaan bij Zara omdat daar werd aangeven dat er een koerier de pakketjes kan ophalen die je retour stuurt. Afspraak gemaakt, wordt niet aangegeven wanneer ze komen maar ik was netjes thuis. Volgende dag weer… Ik zie een busje van DPD de straat uit rijden maar geen gezien. Zouden terug komen maar weer zitten wachten voor noppes! Nieuwe afspraak gemaakt, zelfde probleem. Nog 2 x zelfde verhaal en niemand neemt hierin verantwoordelijkheid. Gebeld met DPD ad 50 ct per gesprek. Wordt niets mee gedaan, en totaal niet vriendelijk. Mail gestuurd waar gewoonweg niet op wordt gereageerd… voor de 10e keer gebeld met Zara en kon nu 4 x op de fiets naar het postkantoor met grote dozen. Blijkbaar werken veel bedrijven met DPD want zelfde verhaal met mijn bestellingen bij Nike en Bol in een twee weken tijd! Ik zit weer eens thuis te wachten en DPD vertikt het gewoon het pakketje af te leveren.. deze lag het bij het pick up point… de medewerkers daar geven het ook al aan deze verhalen ote herkennen… onbeschofte lui van DPD! Ik heb daarbij ook al eerder een akkefietje gehad met DPD bij levering van een koelkast, zeer onbeschofte bezorger… gelukkig heeft Wehkamp dat goed opgelost. Overal op het internet lees je deze verhalen. Ik bestel nergens meer als ze werken met DOD!! Ze zijn waarschijnlijk goedkoop maar doe aub geen zaken meer met DPD want als bedrijf gooi je je goede naam te grabbel!

Gewenste Oplossing:

Dat gaat niet meer gebeuren! Oh ja, alleen als alle bedrijven stoppen met leveren door DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 januari 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Maria 73

Heeft op 16 januari 2018 om 10:26 geantwoord

Wat een onzin! Er zijn dooe Zara heb 4 ophaalopdrachten uitgezet! DPD liegt ook nog eens!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM