Klacht: levering verkeerd adres

vikkie92 op 18 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Helaas kunnen wij voor zendingen in BE niks inzien/betekenen. Om deze...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 18 oktober 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over DPD vanwege een verkeerde levering van een pakket met brandwond artikelen, dat dringend nodig was voor een partner. Ondanks dat de klant op de afgesproken dag thuisbleef voor de levering, werd het pakket niet afgeleverd en bleef het zeven dagen vastzitten. Uiteindelijk bleek het pakket naar een verkeerde locatie te zijn gestuurd, wat leidde tot frustratie en een verzoek om zowel het pakket als een schadevergoeding.

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 4 oktober omstreek 23u bestelling gedaan bij Newpharma met brandwond artikelen voor mijn partnet dat een ongeval heeft gehad uiteindelijk werd het pas vrijdag 6 oktober door jullie behandeld en zou het maandag 9 oktober toekomen! Wij hebben heel de dag thuis gebleven en bleek dat jullie te lui waren om naar ons te rijden waardoor ik de melding kreeg dat het 2de keer voorviel van niet behaalde levering en mijn pakket door jullie fout 7 dagen vast zat!! Gisteren kreeg ik opeens melding dat mijn pakket onderweg was naar Flamelle deelgemeente van luik ik ben van kemzeke kanten van st niklaas!!!!!! Nu is mijn pakket waar ik €30 voor betaald heb en al 2 weken op wacht in luik ik wil mijn pakket deze week nog hebben en een schadevergoeding vindt dit absoluut niet kunnen dat jullie mensen met letsels zo behandeld!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket deze week nog zie en een schade vergoeding vanwege lijden van partner met zware brandwonde en dure kost heb moeten doen extra bij de appotheker

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 oktober 2017 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM