Klacht: Levering pakket 05217885425285

M. Wolfswinkel op 09 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 januari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat de levering van uw pakket niet voorspoedig is verlopen. Wij leveren helaas niet in de avond en om deze reden kunt u hiervoor dus ook geen afspraak maken. Ik...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 januari 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over de levering van een pakket dat besteld was bij Breks, met de verwachting dat het de volgende dag geleverd zou worden. Na meerdere dagen zonder informatie en problemen met het maken van een nieuwe afspraak voor avondlevering, uit de klant zijn onvrede over de geboden service van DPD en de gevolgen voor zijn werk. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb een donderdagochtend wat besteld bij breks. Dat zou de volgende dag bezorgd worden want voor 1400 besteld volgend dag levering. Niks meer gehoord. Zaterdag ook niets. Maandag ook geen bericht wanneer jullie zouden komen. Nu is hij geweest ben ik werken en wil ik bij nieuwe levering.nl een afspraak maken om s’avonds na 19.00 uur te later bezorgen werkt die site niet. Dus nu dpd wat nu. Vind het erg slordig en ben de hele week aan het werk en kan geen andere afspraak maken dus jullie bieden een service die niet werk. Graag een reactie van jullie zodat ik mijn pakket van de week in de avond krijg en niet dat ik het straks ergens moet gaan ophalen want dan is het de laatste keer dat ik wat besteld heb ga ik het wel halen in de winkels. Kan ik gaan wanneer ik wil. Ook de firma breks heb ik ook een mail gestuurd. Ben zeer teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Als het in de avond geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 januari 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM