Klacht: Klacht bezorging en op halen bij Jumbo Stramproy

Driessenstof op 07 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Marlies, Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je pakket op 07-02 alsnog geleverd is bij de Jumbo en zie ik dat je het pakket inmiddels ook al hebt afgehaald. Onze...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 7 februari 2017

Een klant heeft problemen ervaren met de bezorging van een pakket van Drissenstoffen via DPD. Na niet thuis te zijn op de bezorgdag, ontving de klant een brief om het pakket op te halen bij de Jumbo in Stramproy, maar na twee bezoeken kon het pakket niet worden gevonden. De klant vraagt om spoedige duidelijkheid over de locatie van het pakket.

Mijn Klacht:

Hierbij willen wij een klacht indien wat betreft de bezorging van het pakketje. (van Drissenstoffen)
Waren niet thuis ’s morgen op 6-2-17 kregen brief in brievenbus dat wij het Dinsdag 7-2-17 konden ophalen.
Bij de Jumbo in Stramproy dr Schaepmanstraat 3, zijn er nu twee maal naar toe gereden van uit Altweerterheide.
Zo wordt het nog duur stof zeker als ze weer geen pakketje kunnen vinden. Zal wel on in de bus liggen wordt dan gezegd (bezorgdienst dpd). pakketnummer wat dpd op de bon heeft geschreven is nr. 0522891Z012898.
Jullie begrijpen wel dat dit niet aan jullie goed service ligt maar aan derde, of de bezorgdienst doet het werk niet goed, enof bij de Jumbo weten ze het niet te liggen. Graag even met spoed contact opnemen waar het pakketje nu is of kan worden opgehaald. Groeten Niek Aendekerk (06-22607943)

Gewenste Oplossing:

aa

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 februari 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Marlies,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je pakket op 07-02 alsnog geleverd is bij de Jumbo en zie ik dat je het pakket inmiddels ook al hebt afgehaald. Onze excuses voor het ongemak en ik wens je nog een fijne dag toe.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM