Klacht: Klacht bezorger

Takko goes op 03 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 november 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Kwalijke zaak, dit is uiteraard niet het gewenste gedrag wat wij zien van onze medewerkers. Wij gaan dit opnemen met de chauffeur in kwestie en gaan er dan ook vanuit, dat dit niet nogmaals gaat...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 3 november 2017

Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over de onvriendelijke en onprofessionele houding van een DPD-bezorger. Ondanks meerdere pogingen om vriendelijk contact te maken, negeerde de bezorger de klant, terwijl hij wel beleefd was tegen een collega. De klant vraagt om een correcte en professionele benadering van de bezorger.

Mijn Klacht:

Goededag, ik heb al eerder een klacht gemeld over de bezorger. Over zijn onvriendelijke en onprofessionele houding. Nu is deze persoon vanmorgen weer geweest. Ik herkende hem niet en nadat ik hem tot 2 keer goedemorgen had gewenst negeerde hij mij volkomen. Tegen mij collega zei hij echter direct uit zichzelf goedemorgen. Toen ik hem erop aansprak was hij zo mogelijk nog onvriendelijker en zelfs onbeschoft. Ik wens graag een correcte en profesionele houding. Dit lijkt mij naar mijn mening niet teveel gevraagd.

Gewenste Oplossing:

Een vriendelijke begroeting en houding.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 november 2017 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM