Klacht: GROTE OVERSCHRIJDING VAN LEVERDATUM ZONDER ENIGE COMMUNICATIE

op 23 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu in afwachting van een bestelling..
Eerst beloofde dpd levering op woensdag 20 mei.
Daarna ingetrokken en nu is de bestelling onderweg naar depot.
Dat is onzinnig lang en geen communicatie over de vertraging.
Jawel bellen ad 50 cent per gesprek met een vaag antwoord.
Bestelling van eurogardencenter met 2 trackingsnummers https:tracking.dpd.destatusnl_NLparcel05118985156570 en https:tracking.dpd.destatusnl_NLparcel05118985156571
Het bedrijf meldde dat de bestelling binnen 2 werkdagen zou worden bezorgd.

Gewenste Oplossing:

BETERE COMMUNICATIE OVER VERTRAGING BIJ LEVERINGSPROBLEMEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eurogarden