Klacht: Geld

leano_b op 26 april 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wou een pakket retour sturen maar geen retour label ontvangen. hier €10 voor moeten betalen en vervolgens zo vaak moeten bellen en soms 60 minuten aan de lijn gezeten te hebben. hierdoor moet ik €5 betalen extra aan mijn telefoon provider. omdat ik zo vaak heb moeten bellen.
dus al €15 besteedt aan niks!

Gewenste Oplossing:

Als ik de retour label kosten terug krijg en kosten worden vergoed die ik moet betalen aan mijn telefoon provider.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leano_b