Klacht: Geen bezorging binnen gehad maar was wel belooft.

06Samo op 11 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 13 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Laat ik allereerst voorop stellen dat wij van DPD, geen tijdsafspraak met u maken maar het bedrijf waar je je banden hebt besteld. DPD is alleen de...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 maart 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over de niet-geleverde set banden, ondanks de belofte dat deze de volgende dag voor 12:00 uur geleverd zou worden. De klant had op tijd besteld en maakte tijd vrij voor de ontvangst, maar ontving niets. Daarnaast bleek de zending naar een verdere locatie te zijn gestuurd, wat leidde tot frustratie over de gebrekkige service van het bedrijf.

Mijn Klacht:

Ik heb een set banden besteld ER STOND DUIDELIJK VOOR 12:00 bestellen is volgende dag thuis!!! Ik heb ruim voor 12 bestelt er waren toen 9 op voorraad. En vandaag alle tijd gemaakt voor onvangst en voor montage maar er is niks binnen gekomen!!! Echt slordig!!! Daarna ff track en trace gecheckt hebben se mijn vracht van Berkel en Rodenrijs wat innde buurt van R’dam ligt (deze ligt 70 van mijn woongebied ook ong. Van de bezorgadres) naar een verdere locatie in Veenendaal gebracht en het was toen rond 17:00 uur??? WAT IS ER MET JULLIE SERVICE AAN DE HAND, HONDERDEN KLACHTEN HIER MET EEN DUIDELIJK SLECHTE SERVICE, ALS JULLIE TOCH GEEN SERVICE KUNNEN AANBIEDEN WAAROM DAN DE AFSPRAAK VOLGENDE DAG THUIS? JULLIE MOETEN ECHT EEN REORGANISATIE DOEN MET JULLIE MANAGEMENT, PERSONEEL EN CHARTERS JULLIE WERKEN ECHT SLORDIG…

Gewenste Oplossing:

IK HOOP DAT MIJN SET BANDEN BINNEN KOMEN AANGEZIEN DAT ER HIER HONDERDEN KLACHTEN STAAN DIE BIJNA DEZELFDE KENMERKEN HEBBEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2017 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen.
Laat ik allereerst voorop stellen dat wij van DPD, geen tijdsafspraak met u maken maar het bedrijf waar je je banden hebt besteld.
DPD is alleen de vervoerder van je pakket en moet ik je vriendelijk vragen je klacht neer te leggen bij de verzender.
Ik zie dat je je banden vandaag kunt verwachten tussen 15:10-16:10.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM