Mijn Klacht:
Vandaag heb ik 2 uur in de auto moeten zitten en 198 km moeten rijden om mijn pakket op te gaan halen! Dit omdat er door dpd een paar foutjes waren gemaakt.
Ik zou uiterlijk vandaag een (erg belangrijk) pakket ontvangen. Gister is een bezorger geweest maar omdat ik ook een baan heb was ik niet thuis. De bezorger had het pakket vervolgens af moeten leveren bij het dichtstbijzijnde die afhaalpunt wat dus niet is gebeurt. Mijn partner heeft gister contact gehad met een medewerker en er werd aangegeven dat het pakket vandaag afgegeven zou worden zou worden bij het afhaalpunt. In de middag wilde ik het afhalen maar het pakket was er niet.
Gebeld met klantenservice en toen bleek mijn pakket terug in het depot te liggen. De scan was gister te laat ingevoerd waardoor het niet in de planning van vandaag was meegenomen.
Vanuit de medewerkers is in eerste instantie geen enkel voorstel gekomen om het probleem op te lossen. Mijn voorstellen werden afgewezen met als reden: Nee, zo werkt dat helaas niet. Nee, ik kan niet met een andere afdeling bellen. Nee, dat mag alleen als de opdrachtgever dat vraagt. Uiteindelijk kwam dan het voorstel…nou, misschien kan ik voor u regelen dat u het pakket zelf op komt halen in ons depot (99km verderop). Dit is wel uitzonderlijk en zo werkt het normaal eigenlijk niet maar ik wil wel mijn best voor u doen!!! Dat dit voorstel komt van een pakketservice is toch eigenlijk wel beschamend waardig. Toch was ik hier blij mee want zo kon het probleem toch nog ‘opgelost’ worden. Dit heeft me overigens wel nog eens 5 telefoontjes en 2 uur regelwerk gekost.
Dit is de kern van mijn klacht. Ik heb dan nog niet gesproken de klantenservice medewerker die gewoon zonder melding de verbinding verbreekt, op een harde vervelende toon tegen me gaat praten als ik om opheldering vraag. Ook bleek uit mijn laatste telefoongesprekken dat de medewerkers niet helemaal eerlijk waren geweest want ze hadden wel iets kunnen doen…
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht een vergoedingsregeling waar ik recht op heb (beschreven in artikel 8.1 en verder van de algemene voorwaarden)
