Klacht: Geen bezorgen en via mail melding krijgen niemand thuis

op 04 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb speciaal vrij genomen om oprijd thuis te zijn voor de aflevering van pakketje. Volgens ochtend melding wordt het pakketje tussen 14.30 – 15.50 uur bezorgd. Ben vanaf 13.15 uur thuis, zat de hele tijd in de kamer met zicht op raam, maar geen bezorger.
Nu krijgt zoon mail dat er niemand thuis was, nou echt wel. Het wordt nu naar afhaalpunt gebracht, die gebeld nog niets ontvangen. Krijgen de bezorgen net voor sluitingstijd, nou lekker dan vanavond voor viering pakjes avond GEEN pakketje. Wij gaan dit ook melden bij afzender, Lego Denemarken

Als de bezorgen gewoon zijn werk doet en niet liegt dat er niemand thuis was. Bezorger ontslaan, wil dus niet werken

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 december 2019 om 13:21 geantwoord

Beste Regina,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

Customer Service DPD​​​​​​​​​

Alle klachten die gemeld zijn door Regina02