Klacht: Een niet bezorgt pakket

Hoollie op 26 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Nico, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat er een onduidelijkheid was over je pakket. Ik zie dat je het packet inmiddels wel hebt afgehaald bij de shop, klopt dit? Mocht je het packet nog steeds niet...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 26 januari 2018

Een klant heeft een klacht ingediend over een niet bezorgd pakket dat via Bol.com was besteld en op een specifieke tijd geleverd zou worden. Ondanks de trackinginformatie die aangaf dat het pakket bij een Pickup parcelshop was, bleek het daar niet aanwezig en ontving de klant later een bericht dat de bezorging niet had plaatsgevonden. De klant is ontevreden over de communicatie en het gebrek aan levering van het pakket.

Mijn Klacht:

We hadden via Bol.com, een pakket je besteld. En die zou vandaag bezorgt worden. via de tracking zouden ze om ongeveer kwart voor 10 bezorgt zijn. dus niet, ook geen briefje. Wel stond in de tracking dat het pakket bij de Pickup parcelshop was. Wij daarheen stond het dus niet. Dat was ook om kwart voor 10. Later kregen wij weer via tracking. Dat het pakket niet bezorgt kon worden onze excuses daar voor.
Wat is dit voor raar gedoe, wel bezorgt niet bezorgt. We willen gewoon onze pakket hebben.
Dit is de info via de tracking

Pakketlabelnummer
0511 8923 1458 17 M
Verzendnummer i
Toon verzendnummer
Product
DPD CLASSIC
en dit is de tracking zelf
26.01.2018
16:49
Berkel en Rodenr …
We hebben je pakket niet volgens afspraak kunnen bezorgen. Onze excuses hiervoor.
26.01.2018
10:43
DPD Data centrum
Pakket wordt bij de volgende Pickup parcelshop bezorgd:
TECHADOR ZWAANHALS
26.01.2018
10:43
Berkel en Rodenr …
Afleverpoging was niet succesvol
Levering bij Pickup parcelshop na eerste afleverpoging.
26.01.2018
07:59
Berkel en Rodenr …
Onderweg voor uitlevering
26.01.2018
05:05
Berkel en Rodenr …
Op het depot
25.01.2018
23:42
Veenendaal (NL)
Onderweg.
25.01.2018
15:16
DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.

We waren echt thuis, 3 tot 1 persoon is de hele tijd thuis geweest
zeker omstreeks kwart voor 10 smorgens.

Kunnen jullie als nog mijn pakje bezorgen?
Vind dit zo raar.

Gewenste Oplossing:

Dat jullie morgen ochtend mijn pakje alsnog komen bezorgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 januari 2018 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM