Klacht: Dpd levert op verkeerd adres

op 17 mei 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 april een telefoon besteld.
Volgens de dpd tracking informatie is het product op 11 april afgeleverd.
Aangezien ik niets heb ontvangen bel ik dpd waar mij wordt bevestigd dat het product op een verkeerd adres is afgeleverd (namelijk bij een logistieke partner die blijkbaar ook hun retouren doet).
Verkoper laat op mijn verzoek door dpd een onderzoek doen waarbij dpd na weer een maand wachten doodleuk constateert dat het pakket verloren is geraakt en ik een vergoeding van €22 kan krijgen.
Dit is volstrekt onacceptabel. Op de dpd website lees ik dat pakjes standaard tot €520 euro gedekt zijn … waarom krijg ik dan niet het volledige aanschafbedrag terug voor mijn telefoon van €364 die aantoonbaar door dpd verkeerd is afgeleverd?

Vergoeding van het volledige aankoopbedrag.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

4 maanden geleden - Hallo Louis, Graag zou ik voor je willen kijken hoe het zit. Heb je voor mij een 14-cijferig pakketnummer? Dan zou ik graag voor je kijken. Met vriendelijke groeten, Martijn

Reactie van de melder van de klacht labeelen

4 maanden geleden - Beste Martijn, Het pakketnummer is 15501736902448 mvrgr, Louis

Alle klachten die gemeld zijn door labeelen