Klacht: DPD levert niet

R.N op 04 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Roeland, Wat jammer om dit te moeten lezen. Ik heb het even voor je nagekeken en ik kan helaas niet zien waarom je pakket niet geleverd is volgens afspraak maar wel zie ik inmiddels dat je pakket geleverd is...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 4 februari 2017

Een klant heeft problemen ervaren met de levering van een pakket door DPD. Na een eerste mislukte levering en een achtergelaten brief, bleek het pakket op het depot te staan met een foutief adres, ondanks dat de klant de juiste gegevens had doorgegeven. Herhaalde belletjes naar de klantenservice resulteerden in geen oplossing, en het pakket werd uiteindelijk niet opnieuw aangeboden.

Mijn Klacht:

Op 31-01-2017 kwam de DPD langs met mijn pakket Ik was helaas niet thuis.
Ze hebben een brief achtergelaten dat ze het naar een ophaalpunt zouden brengen.
Dat is nooit gebeurt en vervolgens staat er dat mijn pakket op het depot staat en dat mijn adres niet klopt.
Ik heb hiervoor gebeld en de juiste gegevens doorgegeven en ze zouden het vrijdag weer aanbieden.
Vrijdag staat er weer hetzelfde, pakket staat op het depot en het adres klopt niet. Ik heb weer gebeld gevraagd wat er aan de hand was en ze zouden het zaterdag aanbieden ook zou ik hierover een mail ontvangen die ik nooit gekregen heb. Vervolgens komen ze zaterdag ook niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als mijn gegevens niet kloppen zou ik het fijn vinden dat jullie contact met mij opnemen. Ook zou ik het fijn vinden dat jullie ook doen wat er op het achtergelaten briefje staat. Nu kan ik helemaal niets want mijn pakket word niet bezorgd en het is ook niet op een afhaal punt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 februari 2017 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM