Klacht: bezorging P00398236777V

op 04 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste mensen,
Ik woon in het buitengebied en ik zoals vele hier, hebben honden.
Er komt een chauffeur aan het hek, zowel ik als mijn moeder waren thuis!!!
De chauffeur kijkt alleen en durft niet door het hek te gaan om gewoon aan te bellen om het pakket af te geven.
Als ze bang zijn voor de honden moeten ze een ander vak nemen. Iedereen hier heeft honden, omdat we in het buitengebied wonen en dit zijn allemaal boerderijen.
Ik was dus gewoon thuis!!!! en hij gaat gewoon weg!!!
met vriendelijke groet, Caroline Pilarczyk

Niet

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 december 2019 om 13:25 geantwoord

Beste Caroline,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

Jouw klacht is doorgestuurd naar ons depot, zij nemen dit verder intern in behandeling en zullen dit bespreken met de desbetreffende chauffeur.

Jouw pakket zal geleverd worden bij de parcelshop op onderstaand adres:

REPAIRPOINT
VAN WEEDESTRAAT 18
3761CE Soest (NL)

Zodra het pakket is geleverd, sturen we je nog een bericht met een bevestiging en kan het pakket binnen zeven dagen worden opgehaald met een geldig legitimatiebewijs.

Customer Service DPD

Heeft op 06 december 2019 om 15:41 geantwoord

Nu moet ik het nog steeds daar afhalen !!! Dat kan ik zelf ook verzinnen.
De chauffeur is bang van honden, nou ik kan je melden in het buitengebied heeft iedereen honden dan moeten ze een chauffeur sturen die gewoon het terrein op komt! We waren gewoon thuis!!!! Dan moet hij een ander vak kiezen!!!
met vriendelijke groet
C. Pilarczyk