Klacht: Bezorging helemaal fout

Jan. 91 op 01 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Jan, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat het zo gegaan heeft. Ik heb even aan de hand van gegevens naar de pakketnummers gezocht (05227024080693 en 94) Ik begrijp dat je zwager woont in een appartementen complex?...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 december 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over de levering van een tv meubel door DPD, dat niet op de juiste verdieping werd afgeleverd, ondanks voorafgaande afspraken. De bezorger liet het meubel op straat achter, waardoor de klant, die al rugklachten heeft, het meubel zelf naar boven moest tillen. Dit leidde tot verergering van zijn klachten en frustratie over de service van DPD.

Mijn Klacht:

Ik had een tv meubel aangeschaft bij meubella. Deze zou tot 3 hoog afgeleverd worden bij mijn zwager die al rugklachten heeft. Toen DPD dit kwam leveren werd het op de straat kant afgeleverd en werd mijn zwager succes gewenst. De bestuurder legde uit het niet naar boven te kunnen brengen want hij zou te laat zijn voor zijn volgende levering. Mijn zwager heeft met veel pijn en moeite alles naar boven moeten brengen in zijn eentje. Nu zit hij met zijn slechte rug op de bank met nog meer klachten. Dit is zeer fout gegaan en wens hier iemand direct over te spreken.

Gewenste Oplossing:

Ik wens gecompenseerd te worden voor het ongemak van mijn zwager. De beloofde service waar voor betaald is is niet geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 december 2017 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM