Klacht: Bezorger tekent met mijn naam. Pakjes zijn echter niet aangekomen (of gestolen)

op 14 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakjes (2 stuks) waren volgens internet bezorgd…ik heb DPD gebeld en zij zeggen dat er is getekend met mijn naam. Pakjes zijn nergens te bekennen. Ik he al vaker meegemaakt dat bezorgers zelf tekenen en pakjes gewoon onbeheerd voor de deur leggen (niet handig in een flat waar meer dan 100 mensen wonen en ook buitenstaanders naar binnen zouden kunnen).
Pakjes zijn weg, en het ergste is dat de bezorger met mijn naam heeft ondertekend. Helaas kon ik pakket niet bij een ophaalpunt laten bezorgen, anders had ij dat natuurlijk gedaan. Verder gaat DPD niets doen. Ik moet zelf contact opnemen met de verzender en vragen of ze een procedure opstarten.

DPD moet deze werknemer hierop aanspreken. Ik overweeg aangifte te doen bij de politie van valsheid in geschrifte.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 juni 2019 om 15:33 geantwoord

Beste heermevrouw Brakel, wat spijtig om dit te horen. Ik kan goed begrijpen dat je hiervoor een klacht wilt indienen, hiermee willen we je graag helpen. Als je via FacebookTwitter het pakketnummer stuurt samen met je klacht, dan zorgen wij ervoor dat de klacht ingediend wordt. De chauffeur zal hier dan op aangesproken worden.

DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fad1970