Klacht: Bezorger liegt over bezit pakket

op 13 augustus 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger tegen gekomen aan het einde van de straat. Beweerde niet bij mij thuis geweest te zijn. Toen ik thuis kwam bleek dit wel zo te zijn. Bovendien was het briefje onjuist ingevuld. Jullie bezorger liegt dus tegen klanten. Ook heeft de bezorger vervolgens het lef de weg te vragen naar het volgende adres. De collega aan de telefoon leek wel begrip te hebben voor de bezorger.
Gratis klantenservice is wel op zijn plaats als je voor je 50 cent 22 minuten in de wachtrij staat. Ik vind dit belachelijk en ik denk als jullie hier niets mee doen jullie nooit in het rijtje dhlpostnl zullen vallen. Ik zal in de toekomst balen als mijn pakket met dpd bezorgd zal worden.

Gratis of betere klantenservice
Briefjes juist invullen
Liegende collega's zouden van mij direct op zoek kunnen naar ander werk

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 augustus 2019 om 21:59 geantwoord

Beste Daniel,

Bedankt voor je bericht.
Vervelend om te vernemen dat je een onduidelijk ingevuld briefje had ontvangen.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat de chauffeur foutieve informatie verschaft.

Helaas kunnen wij niks aan de kosten doen voor de telefoonlijn voor ontvangers. Echter kosten de gesprekken €0,50 per gesprek en niet per
minuut.

DPD Customer Service

Heeft op 13 augustus 2019 om 22:20 geantwoord

Ik denk dat dit probleem niet meer op te lossen is. Ik denk dat dit bericht is afgedaan maar datver intern verder niets mee gedaan word. En over de belkosten dat weet ik maar ik heb ce afgelopen jaren niet meer voor 50 cent naar een klantenservice gebeld maar blijkbaar vind dpd dat voor 50 cent per gesprek dat het wel normaal is zolang te moeten wachten. Ik heb hier overigens meer klachten over gelezen.

Alle klachten die gemeld zijn door danikoni